Naša šola se od drugih gimnazij ne razlikuje samo po predmetniku, metodah dela in organizaciji pouka, temveč tudi po načinu spremljanja in ocenjevanja znanja in dela. To področje ureja šolski Pravilnik o spremljanju in ocenjevanju znanja in dela, ki ga je sprejel svet zavoda Waldorfske šole Ljubljana.
Na zaključno oceno pri posameznem predmetu ne vplivajo samo dosežki na pisnih ali ustnih spremljanjih znanja, temveč tudi dijakovo sodelovanje in kvaliteta zapisov učne snovi v zvezek. Za pozitivno zaključno oceno mora dijak opraviti vse obveznosti za posamezen predmet, vključno z domačimi nalogami, referati in drugim delom, ki so opisane v Programu spremljanja in ocenjevanja znanja in dela (krajše Program) za posamezen predmet. Program dobijo dijaki na začetku šolskega leta ali nove epohe.
Ob zaključku prvega in drugega trimestra dobijo dijaki kratko poročilo o delu in dosežkih pri posameznih predmetih, poučevanih v danem obdobju. Ob zaključku šolskega leta dobijo dijaki opisno spričevalo z opisno oceno. V njem so zajeti dijakovi dosežki pri delu in znanju, napredek, samostojnost, interesi in dijakov odnos do dela. Za zagotavljanje prehodnosti v nadaljnje izobraževanje se opisna ocena pretvori v številčno.